4/03 - GR 7º Etapa (1ª part) i tornar pels arrosars

Com ahir vaig deixar la GR cap al nord, avui la reprendré cap al sud. Així que em toca fer la 7ª que va des de T. de Montgrí fins a l'entrada de Begur.

Ja que el tram final de la mateixa tot és pujada fins a aquesta població i a causa que avui sortiré des de L'Estartit, deixaré per a un altre dia el tram final que puja fins a Begur.

Surto de L'Estartit i pel Camí Vell a Torroella on agafaré la GR al començament del passeig.
Fins a Gualta és pràcticament el mateix recorregut que hem fet en altres ocasions a excepció del tram que va per la mota del d'Aró, que és just per l'altre marge i a l'entrada de Gualta, que és pel Pont Vell
 
 
 

Just a la sortida, ve l'única pujada algo pronunciada que em trobaré avui i que porta al Puig de la Font Pasquala. El puig sí el vaig veure, la font i la Pasquala no, però el que també vaig veure són les magnífiques vistes sobre el Montgrí i les Medes.
 
 
 

Baixant del puig per camí ample i en ocasions amb desnivell, va la ruta per carretera amb escàs tràfic fins a Pals. Aquest tram ja ho havia fet en diverses ocasions amb el meu amic en Pitu.

Arribant a Pals, hi ha un tros que va per una riera, en l'ocasió que vaig passar per aquí amb en Pitu, pràcticament no em vaig mullar i això que hi havia més aigua. Avui, al pedalar per al mig, he hagut de ficar les dues "peülles". Encara sort que fa sol!!
 
 
 

Pujada fins a l'església de Pals i d'aquí, fins al final de l'etapa d'avui.
En total 42 quilòmetres, els peus mullats i unes bones vistes per al record. Avui tampoc ve d'un pam!!
 

El track, el teniu aquí.
 

Fins a la propera!!!
 
 
................

No hay comentarios: