26/02/12 GR92 5ª Etapa (1ª part) i tornar a L'Escala

Ahir, a causa de que no vaig acabar el recorregut que havia planejat, ho faré avui i ja de pas, seguiré pel GR92 fins a S. Pere Pescador, fent gairebé tota la 5ª etapa de l'esmentada ruta.
Així que començo on acaba la 6ª Etapa i vaig vorejant tota la costa fins a S. Martí d'Empuries. Al no ser temporada de platja i l'hora que és, no hi ha molta gent pel que es pot gaudir d'un paisatge gairebé paradisíac





















De S. Martí vaig cap a l'interior a buscar el camí de les Cinc Claus.






No havia estat mai aquí, dues masies molt boniques de les quals crec que una és un restaurant. Algun dia tornaré a provar-lo doncs fa bona pinta.

Em crida l'atenció que les dues masies estan pràcticament la una al costat de l'altra i cadascuna d'elles posseeix el seu propi rellotge de Sol. No podrien haver fet només un!!! (com estic d'estalviador, es nota que estem en crisi)

Prenc camí a L'Armentera , camí ample i de terra amb poques pedres però comença a bufar la tramontana, que en venir de cara, fa que el pedaleig sigui més dur. Però es pot portar bé!!





Arribo a la riba del Fluvià. El paisatge canvia gairebé radicalment gràcies al riu que, baixa amb força aigua, a l'abundant vegetació que hi ha en els seus marges i als Pirineus amb els cims nevats com a fons. Tota una postal!!. Llàstima que a la foto no es pugui apreciar bé !!

I arribo a S. Pere Pescador, final del tram que faré avui per la GR92. Carretera asfaltada estreta amb una mica de tràfic, però que en un lateral hi ha un carril bici que em portarà a S. Martí. Veig que la senyalització del mateix és algo deficient pel que s'ha de circular amb precaució. Encara sort que els cotxes vénen de cara!!.


Arribat a S. Martí, retorn desfent la ruta fins al lloc de partida.




Li estic agafant el gust d'anar per la GR92. Ja feia temps que tenia la intenció de fer-la per etapes. Sé que hi ha algunes molt dures i unes altres que només es poden fer a peu però bé, ja veurem com acaba aquesta idea!!.

Han estat en total 26 Quilòmetres i ha estat una bona sortida pel que avui no ve d'un pam !!


Si voleu veure el track, aquí el teniu.


Fins a la propera!!!


.....

No hay comentarios: