13/01/12 VOLTA PER VERGES

En la sortida d'ahir, vaig anar a provar uns corriols per Collserola que m'havien comentat una setmana abans. La veritat és que tenen bona pinta però vaig haver d'escurçar el recorregut doncs en els trams de pujada i a causa del refredat, no respirava bé i em cansava molt. Així que la sortida va quedar en escassos 12 quilòmetres. Però tornaré, possiblement la setmana que ve!!.

Avui i pel mateix motiu, també decideixo fer alguna cosa suau. Li faig una trucada a en Pitu per si va a sortir i em comenta que també ha estat refredat. Així que els dos, convalescents, farem alguna cosa sense gaire complicació.
Sortim d'Ullà i en principi anàvem a anar a Albons a fer el cafè però li comento de fer-lo a Verges i cap allà que anem.

Després d'esmorzar, travessem el poble i en Pitu fa un lleuger "stop and go" al banc que hi ha al costat de la font  doncs no tenim cap pressa
 .



Reprenem el camí vorejant el Ter, la veritat és que fa un bon dia i sembla que no anem tal mal com ens crèiem a primera hora. Parlant, fent broma, sense presses, anem recorrent el tram del marge esquerre.




Però ja el temps se'ns tira al damunt i arribem a Torroella, i des d'allí cap a Ullà.
El recorregut ha estat curt, de 22 quilòmetres però hem fet una mica de cames per no deixar passar tant temps sense agafar la bici.
Ja veurem si sortim demà!.





Evidentment avui no ve d'un pam!!.



Fins a la propera!!

.......


No hay comentarios: