8/01/12 ERMITA de la SALUT - LA FLORESTA - SANT CUGAT

Avui vaig a fer un recorregut en plan remember. Fa molts anys que no em moc amb la bici per estos lares i com en aquestes festes me la he portat, estic aprofitant per fer recorreguts pels que ja havia suat anys enrere.
 El que vaig fer el dijous o ahir, ja l'havia fet en una ocasió en el mes de setembre (el podeu veure en missatges anteriors) però el d'avui, tenia especial interès a fer-lo doncs em porta grats records d'uns altres temps i d'altres persones, per exemple d'en Ramón, àlies "el bicicleto", però que en realitat es diu Jordi (sembla un fragment de Les Luthiers). El pobre, encara estarà pagant les factures del seu psicòleg!!.

Fixeu-vos si estic parlant de fa temps, que l'última vegada que vaig fer aquest mateix recorregut, vam tornar pel camí que havien obert per fer, el que avui en dia són els túnels de Vallvidrera !!.

Surto de Rubí i vaig per la carretera que va a Molins de Rei fins a la rotonda on surt el camí que pujarà al Puig Madrona. Sé que hi ha una pujada amb forta pendent la que, en les meves últimes vegades, vaig aconseguir fer-la sense posar peu en terra, ja veurem en aquesta ocasió.

Arribo a l'esmentada rotonda i sorpresa. El camí ja no parteix d'ella, ara surt un enllaç de dues vies que porta a l'AP-7. Com sé que el camí creuava per sota d'aquesta autopista, segueixo la nova carretera a veure si més endavant, trobo l'encreuament amb el mateix. I així és!!.

L'agafo i de seguida comprovo alguna cosa que no recordava. El que jo creia que era pla, en realitat és una lleugera però constant pujada, la qual cosa fa que redueixi el ritme.
Un parell de quilòmetres més endavant aquí està, la pujada que esmentava!!. No porto res per mesurar el desnivell però segur que no exagero quan dic que ronda entre el 30 i el 35%. Tal com la recordava!!.

I tal com imaginava, haig de posar peu i acabar-la caminant. El tram següent, amb la seva moderada però constant pujada, em porta a l'Ermita de la Salut.




Descans i xerrada amb un parell de ciclistes, molt macos ells, de Molins de Rei. Ens expliquem "les nostres aventures" i li comento el blog dels meus amics de 7dcamins, doncs un d'ells, va molt sovint a L'Escala. Segur que algun dia apareixen per allí amb la bici i podem fer una sortida junts pel Montgrí o voltants.

Una vegada reprès l'alè, prossegueixo amb la ruta que he escollit avui . Seguint el recorregut del GR96, vaig avançant per un camí algo "trenca cames" i que em portarà a La Floresta.

Durant el camí, se m'ha passat pel cap, acabar pujant al Tibidabo per baixar pel Pas del Rei i Can Cerdà. Però malgrat portar pocs quilòmetres, les cames les tinc algo cansades i no crec que sigui una bona idea. Així que ho deixo per a una altra ocasió.

Des de La Floresta i ja per asfalt vaig a S. Cugat i d'allí a Rubí.




En total han estat al voltant de 20 quilòmetres, però la consecució de pujades i baixades, m'han deixat la sensació d'haver fet 80. Això sí, els bons moments que he passat recordant aquests camins, que en el tram de muntanya no han canviat gens, no me les treu ningú!!

Si voleu veure el track, aquí teniu l'enllaç


Avui tampoc ve d'un pam!!!


Fins a la propera!!

.....

No hay comentarios: