18/03/12 GR92 6ª Etapa (resta) i tornar per L'Escala- Ullà

Avui he programat fer la resta de la 6ª Etapa del GR92 (IRPF-92  per a en Pitu), bé no íntegrament doncs el tram que transcorre pel Montplà i el Castell de Torroella, només es pot fer caminant. Així que ho deixo per a una altra ocasió en què vagi sense bici. Serà l'únic tram que em quedi pendent de totes les etapes que he fet !!.

Començaré la ruta d'avui per la pujada del càmping L'Estartit. Una pujada molt pronunciada d'asfalt, que com ja he comentat anteriorment, és força dura per a mi doncs en les altres dues vegades que vaig passar per ella, vaig haver de fer un parell de parades i acabar-la caminant. La sorpresa és que en aquesta ocasió, la puc fer tota d'una tirada. Bé, per fer honor a la veritat, vaig parar just quan ja només faltaven uns 20 metres i en la part més alta on gairebé és plana. Es veu que la meva ment no podia acceptar el fet d'haver-la pujat encara que fos fent ziga-zaga en la part més pronunciada.

Content, vaig al punt en què vaig iniciar l'altre dia el GR però en aquesta ocasió, en comptes d'anar cap a L'Escala, ho faré en direcció al Castell.
Com ja és habitual, el camí està ple de pedres. Potser no tantes com en el tram de l'altre dia però sí les suficients com perquè, prestant tota la meva atenció en elles, em passi un encreuament i m'obligui a donar mitja volta per reprendre-lo.

Ja de nou en el camí, em creuo amb un ciclista que malgrat la rapidesa amb la que va, em dóna temps per veure que porta un mallot de 7decamins. Es tracta de l'Enric, al que no tenia el gust de conèixer però que després de les pertinents presentacions ja no és així. Fem petar la xerrada una estona i cadascun pel seu camí. Es veu agradable aquest noi !!.




Arribo al Coll de les Sorres i com des d'aquí només es pot seguir la ruta caminant, surto d'ella i així a través d'un corriol, molt divertit de fer, arribar a L'Escala. Avui, la abundant sorra d'aquest corriol està molt seca i es nota!!




Arribo a L'Escala, avui és dia de mercat així que aprofitaré per veure si trobo una funda pel mòbil que necessita ser substituïda amb urgència. Haurà d'esperar un temps més doncs no aconsegueixo una que em vagi bé.

Només sortir de L'Escala, veig que porto la roda del darrere baixa, degut que es tracta d'un petit porus i no tinc temps per posar-me a canviar la càmera, decideixo ficar-li una mica d'aire amb la diminuta bomba que porto.
 Per l'interior a Sobrestany, d'aquí a Ullà on aprofito per fer una visita ràpida a en Pitu perquè em deixi la seva bomba i així tornar a inflar la roda, i pel Camí Vell a casa. Només sortir de casa d'en Pitu, veig que el meu contaquilòmetres marca 2000. Ja porto 2000 quilòmetres amb bici!!.

Avui ha estat un dia complet, he fet un "pujadón" d'una tirada, he conegut a L'Enric, he fet un tram més del GR92, he passat dels 2000, he punxat. En total 40 quilòmetres..... Avui tampoc ve d'un pam!!



Aquí teniu el track


Fins a la propera!!


..........


No hay comentarios: