30/12/11 L'ESCALA ALBONS


Per un motiu o per un altre, porto pràcticament 3 setmanes sense agafar la bici, avui per fi ho he fet!!.
Sense haver planejat cap recorregut, vaig pel Camí Vell i en arribar a l'encreuament amb la carretera de les Dunes, he decidit pujar per ella. No tenia interès en aquesta ocasió, a cronometrar perquè ja sabia que el temps anava a ser pitjor que l'última vegada però és difícil no fer-li una mirada al comptador. He pujat amb una relació mes còmoda i sense pretensions pel que he arribat bé i he trigat un minut més. No està malament!!







He agafat el corriol de “les sorres que ho va parir” (corriol d’en Pitu) i per a mi que ha passat el camió de la sorra, doncs ho he vist més ple. M'ha alegrat comprovar que li estic agafant “el truquillo” doncs tots els trams els he passat gairebé sense dificultat. A excepció d'un dels últims on en una de les clavades, se m'ha anat el peu de la cala i m'he donat amb la part més ampla del sellín, a la zona més centrada del meu cos. Paradeta obligatòria !!


Arribo a L'Escala i travessant Els Riells arribo al port. D'allí, vorejant tota la costa fins a l'encreuament del camí que porta a S. Martí. Anava a agafar-lo però decideixo anar directament a Albons.



Just en el centre d'aquesta població, em trobo amb una cabina dotada d'un desfibril·lador . I també, al costat de la porta de l'ajuntament d'Ullà. Cadascuna amb el seu corresponent manual d'ús.
La veritat és que mai havia vist res semblant. Es tractarà d'una conseqüència de les ja famoses “retallaMas” sanitàries??
Perquè el que són les unitats mòbils medicalitzades, ja les tenim. Ara, igual és més “interessant”, deixar-les parades i tancar determinats serveis d'urgències i invertir en desfibril·ladors. Així estalviem !!.
Què serà el proper?. Un manual de com fer la primera visita i així ens estalviem molts metges de capçalera?. En fi, vaig a deixar aquest tema per a un altre blog que juntament amb tota la meva experiència amb la Renault , ja tindria per unes quantes fulles.




A Ullà, em passo per casa d’en Pitu per fer-li una visita però no està. Així que directe per a casa!!.
Camí Vell i excepte la pujada dels Olivans, tot la resta és pla o baixada. Arribant a dalt de la petita pujada, ja veig les meves volgudes Medes!!



Es nota que feia dies que no agafava la bici. Han estat un total de 41 quilòmetres però crec que avui gairebé ve d'un pam !!



Com ja estem a dia 30 i demà no crec que surti.
Que tingueu tots una bona sortida i entrada a l'any nou!!


Fins a la propera

....

No hay comentarios: