7/01/12 UNA ALTRA VOLTA PER COLLSEROLA

Avui he tornat a fer gairebé el mateix recorregut que vaig fer fa dos dies però en aquesta ocasió, sol.
Vull provar si amb la pda i un programa que tinc instal·lat en ella, puc gravar el track. Així ho faig!!.

Surto des del centre de Rubí travessant-lo per carrers poc transitats i pel polígon industrial, arribo a Sant Cugat a través de la xarxa de carril bici.
Travesso S. Cugat i pel que abans era el Torrent de Guinardera i el Torrent de Vullpalleres, arribo just a la part de darrere del Monestir..




D'aquí i pràcticament tot el recorregut pel carril bici, arribo a la rotonda on s'inicia el camí de Can Borrell.
Res més començar-lo, es passa pel costat de l'emblemàtic Pi d'en Xandri.




A diferència de fa dos dies, torna a estar ple de caminants, bicis i cavalls. Mentre que el dijous només ens varem trobar amb uns pocs ciclistes i que ens saludàvem tots en creuar-nos, en aquesta ocasió no va anar així. Cadascun a la seva !!.

Malgrat ser una mica més de les 10 del matí, encara fa fred. Les vores del camí i a la zona que no els toca el sol, estan blancs pel gebre congelat. Encara sort que la lleugera i contínua pujada fa que entri en calor tot el meu cos menys les mans i els peus.

Arribo a Can Borrell i agafo el camí que va a Can Coll. Arribant a la carretera que ve de Barcelona pel Forat del Vent, la creuo i agafo el corriol que m'agrada.




Un tram curt que em porta fins al camí que baixa de Can Cerdà i que té un parell de zones molt tècniques, que haig de passar a peu però que segur que els meus amics de 7dcamins, ho passarien amb pocs problemes i gaudint-lo. Just en el centre del corriol i en la seva part més baixa, travessa una riera, que en aquesta ocasió porta una mica d'aigua. En Pitu, segur que aniria per enmig d'ella. Ell no s'ho pensa dues vegades!!

Arribo a Can Coll. Allí em trobo amb 4 ciclistes que vénen de S. Cugat, dos homes i dos nens que en veure les meves rodes de 29", em pregunten per la bici. Prova-la, li dic. És l'única forma de saber com va, doncs està pensant a comprar-se una. La prova i li agrada. Vivint on viu, segur que no triga gaire a canviar-se la bici !!.

Em comenten el camí que han fet des de S. Cugat fins a allí i m'ho apunto per fer-lo un altre dia doncs promet. Després d'una llarga xerrada, mentre els nens menjaven alguna cosa, ens acomiadem i cadascun pel seu costat. Segur que ens tornem a trobar!!

Surto pel camí que va a Can Catà i ja arribant a Cerdanyola, passo per on estan les restes d'un aqüeducte. L'altra vegada que vaig passar per aquí, no li vaig fer una foto. Avui no se m'ha oblidat!!



Arribo a Cerdanyola i pel carril bici fins a S. Cugat, on desfaig la ruta feta a l'anada i arribo a Rubí.





Avui he provat de gravar el recorregut amb el programa oziexplorer que tinc instal·lat en la pda. I la sorpresa és que he pogut guardar el track i pujar-lo a Wikiloc, si li voleu fer un cop d'ull, aquí està el link.

Han estat pràcticament 30 quilòmetres. Malgrat el fred inicial, m'ho he passat molt bé. Pel que avui tampoc ve d'un pam!!


Fins a la propera!!


...............

2 comentarios:

Lluís Fabrellas dijo...

Molt bé Punxapins!!! No ve d'un pam però sembla que hi ha algun circuit bonic per Rubí.

VeDunPam dijo...

Si que es veritat. Hi ha llocs que t'agradarien molt. Llàstima que hi ha molta població pel voltant ;)