20/06/12 - INACTIVITAT


En aquests dos mesos he sortit molt poc, en realitat han estat 4 sortides, dues per Collserola i dues més per Torroella però com han estat rutes fetes anteriorment i ja publicades en aquest blog, no les he afegit.

Hi ha un doble motiu per a aquesta baixa o gairebé nul·la activitat. D'una banda, les meves cervicals em van crear diverses crisis de vertigen, lo que ha fet que estigués 45 dies sense tocar la bici. I en aquestes dues últimes setmanes, he estat confeccionant la web del lloc on treballo que , tal com estan els temps, qualsevol ajuda és bona i el factor "xarxes socials" no ho tenia present. M'imagino que quan passi aquesta calor que ja se'ns ha tirat al damunt, tornaré a fer sortides amb el que amenaço amb tornar a publicar en aquest blog.
Ja que estic, us poso l'enllaç de la meva nova web, total com el blog és meu !!! ;)




 fins a la propera !!!


.......

No hay comentarios: